سفارش تبلیغ
صبا ویژن

3 نمونه نمای چوبی

نمای چوبی ساختمان

طرح های ساختمان سبز می تواند شامل چندین جنبه مختلف از کارآیی انرژی تا استفاده از مواد پایدار باشد. با این حال، اکثریت سازندگان مورد بررسی قرار گرفتند که برای خانه های بیرونی، صاحب خانه ها می خواهند سبک های مدرن را علاوه بر پایداری، ایجاد نمای ساختمانی که به نظر می رسد و همچنین آن را انجام می دهد. این 3 نمونه از نمای چوبی ، معیارهای طراحی سبز را برآورده می کنند، در حالی که در عین حال، سبک و ظرافت هایی را که بازار بیشترین بازدید را می بیند، ارائه می دهد.

در نظرسنجی های اخیر معماران و سازندگان، نفوذگران صنعت ساخت و ساز از آنها پرسیدند که محبوب ترین روند در سال 2017 خواهد بود. اغلب مردم نظر می دادند که طراحی ساختمان سبز و ویژگی های پایدار در میان گزینه هایی بود که صاحبان خانه ها بیشتر آن را دوست دارند برای دیدن در خانه ها و خواص جدید.

 

تمرکز بر نور طبیعی 

پنجره های بزرگ خیره کننده در این عقب نشینی اقیانوس نه تنها عالی هستند، بلکه خانه را با نور طبیعی و گرما فراهم می کنند، در نهایت کاهش مصرف انرژی کلی. روکش فلزی طبیعی پنجره های چند پنجره را می شکافد و به دو ماده اجازه می دهد که همگی به صورت هماهنگ با هر دو ظاهر و ابتکاری محیط زیست سازگار باشند. پاتین نقره ای که چوب به طور طبیعی در طول زمان توسعه می یابد، به ساختن ساختمان با محیط زیست خانه کمک می کند.

 

مدرسه سازگار با محیط زیست 

این مدرسه مدرن در هر دو چوب چوب پایدار و رنگ آمیزی برای ظاهر پویا است که تعمیر و نگهداری فوق العاده کم است. تمرکز بر روی ساختمان باید به لحاظ زیست محیطی پایدار باشد، در حالی که در عین حال کاهش میزان مراقبت هایی که باید در طول سال ها حفظ شود. رنگ غنی از پوشش روکش چوب زیبایی از شیشه های رنگی به منظور ایجاد یک نما در نظر گرفته شده است که به همان اندازه پویا از محیط سازگار است.

 

خطوط عمودی جریان

این قایق بادبانی در یک منطقه با آب و هوای شدید واقع شده است و بنابراین نیاز به یک نمای جانبی است که می تواند به شدت در برابر آب و هوای زمستان سخت مقاومت کند. روکش فلزی ثابت و مدرن قادر به تقریبا هر چیزی است که عناصر می توانند در آن نفوذ کنند، در حالی که زیبایی زیبایی شناسی طبیعی خود را حفظ می کند. فرایند اصلاح غیر سمی چوب، تضمین می کند که ساختمان به محیط زیست آسیب نمی رساند، در حالیکه آن را قادر می سازد تا از سقف و دیوار هایی که با آن پوشیده شده است محافظت کند.