سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همه چیز درباره نمای کامپوزیت

نمای کامپوزیت

نمای کامپوزیت چیست؟

نمای کامپوزیت بهترین راه حل ساختمانی برای بازسازی نمای ساختمان است. پانل های آلومینیومی منحصر به فرد در مقایسه با سایر گزینه های نمای ساختمان دارای مزایای فراوانی هستند.

کاربرد نمای کامپوزیت

پانل های کامپوزیتی نه تنها برای آثار خارجی استفاده می شود. آنها برای تزئین داخلی اتاق های داخلی مورد استفاده قرار می گیرند. پانل ها همچنین برای تولید سقف های معلق، نیمکت های ساختمانی، ستون ها، دیوارها و ریل های محافظ استفاده می شود.


نمای سرامیک گرانیت شامل:

 

1. دیوار تحمل بار 

2. براکت 

3. راهنمای آلومینیومی 

4. ریل ها را بکشید

5. پشم معدنی با فیبر شیشه ای

6. عایق بندی لنگر

7. کاست کامپوزیت پانل

8. بستر عایق حرارتی زیر براکت

ساختمان ها با نمای کامپوزیت

 

مزایای نمای کامپوزیت

 

وزن سبک و استحکام بالا نمای کامپوزیت اجازه می دهد تا بارگذاری در ساختمان را کاهش داده و با استفاده از کاسه های بزرگ روبشی که موجب صرفه جویی در پول مشتری شده و گزینه های متعدد برای طراحی را باز کند.

یکنواختی و رطوبت رنگ نمای کامپوزیت.  فن آوری پیشرفته رنگ آمیزی و پوشش با کیفیت بالا PVdF اطمینان 100? رنگ یکنواخت و حفظ برای مدت زمان طولانی است.

مقاوم در برابر آتش نمای کامپوزیت. پانلهای کامپوزیتی (4 میلیمتر) به علت پر شدن مواد معدنی پانل غیر قابل اشتعال و غیر قابل اشتعال هستند (پانل ها با گروه قابل اشتعال G1 اعمال می شوند).

عایق صدا بودن نمای کامپوزیت. صحیح ضریب جذب صدا پانل های کامپوزیت 6 برابر بیشتر از ورق آلومینیوم است.

مدت تضمین پوشش رنگ PVdF 20 سال است. مدت تضمین برای یکپارچگی پانل 50 سال است که مطابق با تکنولوژی پانل پردازش و نصب است.

بالاترین تخت پانل های نمای کامپوزیت با سطح کامل تخت به علت تکنولوژی منحصر به فرد لمینیت مداوم و سفتی بالا مواد تضمین شده است.